יום רביעי, 14 במאי 2014

TMI TAG




האמת שזה פוסט שלא הייתי חושבת לעשות בעצמי אבל מכיון ששקר החן תייגה אותי אז החלטתי לזרום קצת ולהעלות את הפוסט הזה שהוא אמנם מאוד נפוץ עכשיו בין הבלוגריות אבל הוא גם בין המעניינים ושוברי השגרה.
TMI או יותר מדי אינפורמציה , כמו שאני קוראת לזה , הוא שאלון שמספר לכן הקוראות קצת עליי . יאללה , יצאנו לדרך.

1. מה את לובשת ? כרגע ? ג'ינס שחור משופשף של קסטרו וחולצה כחולה פשוטה .

2. היית פעם מאוהבת? כן . ועודני  מאוהבת מאוד בבעלי.

3. היתה לך פעם פרידה נוראית ? כן. אחרי כמעט 4 שנות זוגיות פירקתי מערכת יחסים ואז הכרתי את בעלי המדהים.

4. מה הגובה שלך ? 1.60

5. כמה את שוקלת ? לא שואלים אישה בוגרת למשקלה :-P

6. קעקוע/פירסינג ? נאדה. אני קצת חננה בשביל זה.

7. OTP - מזל ששקר פירשה לי את זה מבעוד מועד . סוניה ושימון [שמעון] פרס ? וגם הארווי ודונה מ"חליפות" למרות שהם לא זוג.

8. תכנית אהובה ? כרגע "זגורי אימפריה" , "חליפות" .

9. להקה אהובה ? דפש מוד  .



10. משהו שאת מתגעגעת אליו ? [לא הצלחתי להבין אם זה משהו או מישהו]  לסבתא  וסבא שלי שנפטרו לפני שנים. לחתול שלי לולו שגם איננו  .... ויש עוד כמה אישיים.

11.שיר אהוב ? כרגע הרפרטואר שלי מסתכם ביובל המבולבל ורינת ויויו.  בימים כתיקונם אני מאוד את לנה דל ריי .אין לי שיר ממש אהוב. אוהבת מוסיקה בכללי.

12. בת כמה את? באוגוסט אהיה בת 33.

13. איזה מזל את ? אריה.




14. ציטוט אהוב ? "האדם מתכנן תכניות ואלוהים צוחק"

15. שחקן אהוב ? משה איבגי

16. צבע אהוב ? כחול

17. מוסיקה רועשת או שקטה ? גם וגם.

18. לאן את הולכת כשאת עצובה ?  לישון.

19. כמה זמן לוקח לך להתקלח ? כמה דק' . מעולם לא עמדתי עם סטופר בזמן המקלחת.

20. כמה זמן לוקח לך להתארגן בבוקר ? אני קמה די מוקדם כדי להכין את הילד לגן , לוקח לא מעט.

21.האם אי פעם היית מעורבת בקטטה ? בטח. בכיתה ד' מישהי משכה לי את הצמה בכוח ואני בתמורה נפנפתי לה באמצע משולשת....
22. TURN ON דברים שעושים את זה בפרטנר ? שיהיה מצחיק ! עיניים, כפות ידיים , חיוך ממיס אבל בעיקר שיהיה בן אדם.

23. TURN OFF ? שחצנות והתנשאות , עצלות , מעשנים למינהם וקמצנים!

24. למה הצטרפת לבלוגספירה? כתבתי על זה כבר כמה פעמים. הייתי מנהלת פורום בתפוז , היה לי נחמד אבל עם זאת גם אהבתי לכתוב אז החלטתי לפתוח בלוג בתקופה שבקושי היו כאלה שידעו מה זה. חלוצה.

25. פחדים...? ברור. אני קצת חרדתית באופן כללי ואני מאוד חרדה לאנשים הקרובים לי , בן זוגי וילדיי.

26. הדבר האחרון שגרם לך לבכות? חברה שהיתה בצרה.

27. הפעם האחרונה שאמרת למישהו שאת אוהבת אותו? לאיש שלי , כל יום ולילדים שלי כמה פעמים ביום :)

28. המשמעות של שם הבלוג ? הבולשת ע"ש בילוש אחרי טרנדים ודברים חמים אחרים.

29. הספר האחרון שקראת ? מעשה בחמישה בלונים , תירס חם ....רק תבחרו :-P

30 . התכנית האחרונה שצפית בה ? מונית הכסף

31. הבן אדם האחרון שדיברת איתו ? עם השכנה שלי .

32. מערכת היחסים בינך לבין האדם האחרון שסימסת לו ? אם ובת .

33. מאכלים אהובים? פיצה , צ'יפס , חומוס וקולה :-D

34. משקה אהוב ? נס קפה עלית וקולה.

35. מקומות שאת רוצה לבקר בהם ? יפן ותאילנד .

36. המקום האחרון שהיית בו ? אם זה בחו"ל אז מקסיקו וניו יורק. היה אדיר וזו היתה חוויה חד פעמית.

37. יש לך קראש? טוב זו מילה של ילדות אבל כן , מאוהבת באיש היקר שלי כבר עשר שנים.

38. הפעם האחרונה שנישקת מישהו ? את הבת שלי הבוקר .

39. הפעם האחרונה שנעלבת ממישהו ? או, אני נעלבת ראשית .לא קל להעליב אותי . עובר לי מהר.

40. הטעם האהוב עלייך בממתקים ? סוכריות גומי כמעט מכל הסוגים. בעיקר חמוצות שעושות חמוצי בלחיים :-P .

41. באלו כלי נגינה את מנגנת ? על העצבים של בעלי זו תשובה טובה מספיק ? וברצינות - לא מנגנת.

42. תכשיט אהוב ? טבעת האירוסין שלי , טבעת הנישואין שלי .

43. הספורט האחרון שעשית ? זיפזופ שלטים נחשב לספורט ?

44. השיר האחרון ששרת ? בוא אליי פרפר נחמד

45. יש לך אוסף מיוחד ? כן, של מאות לקים :-D התמונה מהרשת. להמחשה.



46. משפט פתיחה אהוב ? "ממי , בא לך לטוס לניו יורק?" סתם סתם. לא אוהבת משפטי פתיחה סכריניים.

47. האם השתמשת בו פעם ? [גלגול עיניים]

48. הפעם האחרונה שיצאת לבלות עם מישהו ? עם חברה אהובה לפני שבועיים.

49. מי צריך לענות על השאלון הזה ? מי שבא לה. נראה לי ששקר כבר תייגה את כולנו.

50 .שאלת בונוס - תשאלו מה שעולה על דעתכן ואשקול לענות .


5 תגובות:

  1. איזה כיף שהשתתפת! אנחנו חולקות אהבה משותפת לסוכריות גומי, אבל זה כבר ידוע P-:

    השבמחק
    תשובות
    1. תכלס , לא חידשתי כלום אני חושבת :-D

      מחק
  2. היה כיף לקרוא! וגם אני לא יכולה לעצור את עצמי שמדובר בממתקי גומי...

    השבמחק
    תשובות
    1. אם יש אדם שלא אוהב סוכריות גומי , כנראה שמשהו אצלו מקולקל :-P

      מחק
  3. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן