יום רביעי, 18 ביוני 2014

קצרצרים : קיץ

אז כן , סוף סוף הגיע אלינו הקיץ במלוא הדרו ואיתו גם המון מוצרים כיפיים ששווה להכיר [אם לא הכרתן עד כה] . הקיץ זו העונה האהובה עליי למרות הלחות , החום , הצפיפות , הזיעה ....... [אני אמצא משהו טוב להגיד על הקיץ בסוף] . בד"כ כל קיץ מושקים לא מעט מוצרים שקורצים לנו מעבר לכל מדף , ענף מסחר שלם חי על העונה הזו אבל למרות שלא צריך לקנות כל דבר , לפעמים יש דברים ששווה לשים אליהם לב .

הפעם החלטתי לרוץ עם פוסט קצרצר שערכתי ובו המוצרים החביבים עליי עד כה לדבר הזה שנקרא סיפתח קיץ 2014 !



מוצרי גרנייה הוזכרו פה לא אחת בבלוג שלי , אני קונה אותם באופן פרטי ואף מקבלת אותם מחברת היחצ . לפעמים אני מקדימה את זמני ומוצאת מוצרים חדשים שטרם הגיעו לארץ ומתנסה בהם .
את הסדרה המדהימה הזו קיבלתי להתנסות אבל אני מכירה אותה עוד מבעוד מועד מהאתר בו אני נוהגת לרכוש . הקרמים הללו הם פשוט שילוב מושלם לקיץ. כולם קלילים ונעימים ומשרתים כל אחד מטרה אחרת. בין השאר תמצאו קרם לעור עייף , קרם לעור יבש , קרם לעור מעורב , קרם עם SPF20 . לדעתי קולע בול למטרה הקיצית של קרמים לא כבדים ולא מעיקים והם שורדים מדהים מתחת למייקאפ ומהווים לו משטח מושלם.
המחיר שלהם זול אף הוא ומצאתי אותם ברשת ב-17 ש"ח לאחד ובארץ גם ראיתי ב-20-30 שקלים בפארמים השונים [ליחידה כמובן].



מוצרים נוספים שאני מחבבת מאוד לאחרונה הם באלם השפתיים של נוקס שנמכר בארץ וגם בחו"ל ועוד מוצר של Queen Bee שאותו מצאתי באייהרב. הבאלם של קווין בי משמש במטרתו העיקרית כקרם עיניים אבל מישהי כתבה שהיא משתמשת בו לשפתיים אז למה לא בעצם ? המרקם של שניהם נעים ונמרח מצוין והשפתיים מטופחות היטב בזכותם.
קרם השפתיים של נוקס עולה בארץ בסביבות ה-90 שקלים ואני מניחה שהמבצעים השונים מוזילים אותו והבאלם של קווין בי עולה 25 ש"ח לערך [7.28$] . שווה בדיקה!



שני מוצרים ריחניים במיוחד שאני אוהבת במיוחד הם הבושם של גוצ'י פלורה מנדרין שהוא קיצי פרחוני ונעים ומשמש אותי ביום יום , כי אני כאמור לא סובלת בשמים מתוקים  ואת הספריי לשיער של UNIQ ONE שהומלץ על ידי מרינה המקסימה . מאוד רציתי לרכוש את הבקבוק הרגיל ולא את זה בניחוח קוקוס אבל הרגיל נגמר ונשאר עם חצי תאוותי בידי אז נאלצתי לעשות מעשה ולרכוש את הקוקוס. רכשתי את שלי באתר פיל יוניק והוא עלה בסביבות ה-69 שקלים [במבצע]  אבל ראיתי אותו גם באתר ביוטיביי בפחות אז לפני שאתן מחליטות לרכוש , כדאי להשוות.
המוצר הזה מדהים ! לפי ההוראות של מרינה , התזתי אותו על שיער לח אחרי המקלחת ובבוקר קמתי עם שיער נעים וריחני ,לפי הכתוב על הבקבוק הוא עושה 10 פעולות במקביל [לפעולות ויתרונות המוצר לחצו כאן ] אבל אני קניתי אותו כדי להקנות מראה שיער מבריק ובריא , לא יבש ורך ומבחינתי הוא מצוין.



הדבר הכי חשוב והכי כיפי בקיץ הוא כמובן הצבעים העזים שהקיץ מביא איתו . במיוחד בלקים . האהובים עליי לאחרונה הם הלקים של ג'ייד , מייבלין ,אנני ו-OPI . אני מאוד נהנית מפדיקור קיצי ואני מחליפה מדי שבוע לק ברגליים ואני תמיד אוהבת לומר את המשפט :"חבל שאין לי יותר מ-20 אצבעות....." :-P 
האהובים עליי ביותר בקיץ הזה הם הפסטליים , הכתמתמים , אדומים  וקורליים ואפילו יש ירוק אחד בתמונה ששווה בדיקה . אין כמו ירוק דשא ! 
המחירים של הלקים בארץ לא רעים , אני מצאתי לאחרונה מבצעים על ג'ייד של 11 שקלים ללק , כך גם מייבלין. את OPI אני נוהגת להזמין מהרשת ואת ANNY תמצאו ברשת המשביר לצרכן ובאתר עדיקה עם סטנד מהמם ואפילו טסטרים שלא יצריכו מכן להעז ולפתוח לק [ובבקשה לא לפתוח לקים ולנסות!!!!] .

מה שעוד מביא איתו הקיץ הם נמשים וכתמי שמש . אז מי שכמוני מתמלאת נמשים בקיץ , ממליצה על כובע רחב שוליים כמו זה שרכשתי ב-Forever21 . עלה לי 59 שקלים ואני ממש ממש נהנית ממנו .



בנוסף , מביא איתו הקיץ הזה גם צבעים עזים ונועזים לשפתיים. בקיץ הזה הצבעים מודגשים מאוד , אטומים וגדושים צבע . אני רכשתי באסוס את השפתון החדש של בורז'ואה מסדרת ה- Velvet  , שהוא שפתון במרקם מאוד נעים לשפתיים , אטום , עמיד בטירוף [גם אחרי כמה שעות טובות] ונמרח היטב ומתקבל מאט. שמעתי פה ושם על כאלו שאמרו שהוא ייבש להן את השפתיים , אצלי לא קרה דבר כזה וממש נהניתי מהגוונים [שבינתיים גם קיבלתי בהפתעה מבורז'ואה בתוספת עוגיות במראה שפתיים [הציצו באינסטגרם שלי] .

עוד מוצר מעולה ששמרתי לקיץ היה סומק של ג'ייד בגוון woodberry [מס' 25] . אני משתדלת לא לחשוף יותר מדי את הפנים לשמש וגם אם כן אז עם קרם הגנה ובד"כ כדי לתת מראה שזוף אני אוהבת סמקים שנותנים מראה שזוף ויפה . יש לי אחד אהוב של מאק שאני משתמשת בו נון סטופ ואז גיליתי את הסומק המרהיב הזה שנותן מראה מהמם ולא מוגזם ואני נהנית ממנו עד מאוד .

מוצר נוסף שמתאים לעונת הקיץ שהיא היא עונה הנסיעות הוא מברשת הסומק עם המכסה של Real Techniques . אני מכורה למברשות שלהם ויש לי אוסף מכובד עד מאוד של הגב' [או הגברות?] צ'פמן אבל זו בהחלט מברשת הסומק המצויינת שיש לי . המחיר שלה הוא סביר החלט , 35 שקלים / 10$ והיא שלכן.




ולסיום , אין כמו אקססוריז יפים לקיץ לשידרוג הלוק. יש לי המון זוגות של משקפי שמש שאני מאוד נהנית מהם ולא רואה צורך להתהדר כרגע במותגים . את הכפכפים הללו או בשמם היותר מהודר Flip Flops העליתי אתמול לחשבון האינסטגרם שלי והן גרפו התלהבות רבה והמון שאלות . אז למרות השם היוקרתי עליהן , הן נרכשו באתר אליאקספרס ואני מרוצה עד מאוד :) . כבר כמה שנים אני הולכת עם התחושה שלא בהכרח כל מה שיקר הוא גם הטוב ביותר ולרוב אני צודקת .

שיהיה לכולכן קיץ רותח אך ממוזג !









***התקבלו לסקירה :
גרנייה , סומק ג'ייד , לקים מייבלין , בורז'ואה שפתונים , נוקס קרם שפתיים




11 תגובות:

  1. המברשת מומלצת גם ליומיום? בא לי סוף סוף מברשת סומק טובה!

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט. אני משתמשת בה ליום יום. ציינתי שהיא פשוט מאוד נוחה לנסיעות בגלל המכסה שלה. היא מברשת מעולה!

      מחק
  2. פוסט יפייפה! נהניתי לקרוא. :-)
    עושה חשק לנסות את הקרם של גרנייה, נשמע מעניין מאד.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירתי. מזמן לא כתבתי אז שמחה שאהבת.

      מחק
  3. הקרמים של גרנייה מסקרנים... אני אוהבת את הצבעוניות של ארבעתם יחדיו.
    הסומק של ג'ייד- אני אוהבת אותו, אפילו שהייתי סקפטית לגבי הצבע.
    הבאלם של נוקס מעולה בשבילי, וגם יש לו ריח שאני מאוד אוהבת.

    השבמחק
    תשובות
    1. גרנייה ממש אחלה לקיץ בעיניי. אפשר למצוא אותם בגרושים באיכמיסט . דווקא הצבע של ג'ייד שבה אותי ישר כשראיתי אותו , בגלל שהוא מאוד פיגמנטי אני כמובן לא מעמיסה :) אני הייתי מעדיפה ריח יותר דבשי בנוקס ופחות לימוני כי אני פחות מחבבת אבל הוא עושה עבודת קודש :-D

      מחק
  4. תמיד מתחברת לבחירות שלך! ומסכימה איתך - הקוקוס של יוניק ואן מריח מעולה ואפילו אהבתי אותו יותר מהרגיל שיש לי כרגע. פעם הבא ארכוש בקוקוס בטוח. לינק לכפכפים?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק , כנ"ל :) לגבי לינק לכפכפים , אני מנסה לארגן עם המוכר הנחה לכל מי שתרצה כי היתה התעניינות גדולה אז מיד כשתהיה לי תשובה סופית אוסיף לינק בבלוג :)

      מחק
  5. גם לדעתי הקרמים של גרנייה נפלאים, ועושים עבודה לא פחות טובה מקרמים מפונפנים ויקרים.
    כל כך רוצה להביא את עצמי לחבוש כובע! אני יודעת כמה זה חשוב וכמה הפנים שלי יוקירו תודה, אבל אני פשוט לא מוצאת משהו מחמיא מספיק...

    השבמחק
    תשובות
    1. אני אוהבת קרמים "לא מתיימרים" כי בעיקר אני חושבת שלרוב קרים מוכרים אשליות [גם אם לפעמים זה נחמד] .
      ולגבי כובע, לגמרי Forever21 , תמיד יש שם אקססוריז נחמדים או לחילופין H&M

      מחק
  6. יש כאן מבחר גדול של מוצרי טיפוח לנשים

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן