יום שישי, 5 בפברואר 2016

חוויות קניה מ- LUSH UK ONLINE

קניות און ליין . מי לא אוהב ? 

אני חושבת שזו הפכה להיות הדרך הנוחה והאהובה עליי לקנות דברים שאני אוהבת בלחיצת כפתור . לא תמיד יוצא לי להגיע לחנויות שאני אוהבת בחו"ל ולפעמים מרוב המבחר הענק , אני מגלה שאני בעצם מפספסת המון. בקניות און ליין , אני יכולה לשבת מול המסך , לתהות על כל מוצר בשיקול דעת ולהזמין מתי שמתחשק.

החיסרון : מחיר שילוח לא זול 
היתרון : טוב נו....חוץ מהשמחה הפנימית ? יש לא מעט.

אז עשיתי הזמנה כזו מהאתר של Lush.co.uk  ששולח לארץ מאנגליה והחלטתי לשתף אתכן בחוויה החיובית שהיתה לי. 

שתי מילים על האתר - אתר ידידותי להפליא , מפורט מאוד , מסביר על דבר דבר ועל כל מרכיב וברקע תמיד תמצאו סרטון ענקי של המוצר ואיך משתמשים בו שממש ממש אהבתי! זה אדיר בעיניי שיש את האפשרות לראות את המוצר ולהבין מה עושים איתו. אל תפספסו את כל הקישורים המסומנים של המוצרים שאני מציינת בבלוג , הם יובילו אתכם ישירות למוצר בדף של לאש.

את ההזמנה הזו עשיתי לפני הקריסמס כשהיו המון מבצעים בכל הרשת . זה התחיל מזה שרציתי להזמין עוד פילינג שחור שאני אוהבת והסתיים בזה שהזמנתי מוצרים שאני לא מכירה בשביל הכיף.

לפני שאני אפרט על כל מה שקניתי , רצוי שתדעו שהזמנה כזו היא לא זולה בגלל המשלוח היקר שהוא כמובן תלוי משקל ואצלי עמד על כ-10 פאונד שהם כ-60 שקלים בערך.
זמן הגעת המשלוח לוקח כ-10-14 יום ,זמן סביר לכל הדעות , אלא שמכיון שהיה עומס הזמנות לקריסמס , תחילה ההזמנה שלי פוצלה לשניים כיון שלא היה מוצר אחד במלאי. שירות הלקוחות [המצוין שלהם יש לציין] , מיד יצר איתי קשר וגם דאג לפצות אותי במוצר נוסף שהיה אמור להגיע בחבילה השניה. למה אמור ? ובכן ....אף אחת מהחבילות ההלו לא הגיעו.

אחרי כשבועיים וחצי שראיתי ששום דבר לא קורה , יצרתי קשר עם שירות הלקוחות שהתנצלו מאוד ואמרו לי בנימוס שיש להם עומס מטורף של הזמנות ולכן ישמחו אם אוכל לתזכר אותם. מספר ימים לאחר מכן אכן תזכרתי אותם שוב ובאופן אוטומטי קיבלתי מיילים מהמערכת שלהם שנשלח אליי משלוח חדש שאכן הגיע תוך 10 ימים , ריחני ונעים.

אני חייבת לציין שהכל הגיע ארוז מעולה ושום דבר לא נשבר [והזמנתי פצצות אמבטיה שהגיעו בריאות ושלמות].

אז מה היה בקופסא ?




סל הקניות שלי השתנה לפחות 15 פעמים במהלך ההזמנה. כי בכל פעם התחשק לי משהו אחר. 
המוצר שהכי רציתי היה Body Conditioner שנקרא Ro's Aragan , מדובר על קונדישנר או למעשה מרכך גוף מהמם בריח ורדים עם שמן ארגן. מורחים על הגוף ושוטפים והרי לכם עור נעים ורך. המוצר הזה בד"כ מגיע במיכל גדול והאמת שלא הייתי בטוחה אם אוהב אותו או לא , לכן , חיפשתי מארז עם גרסה מוקטנת שלו ואכן מצאתי את מארז Butterfly היפה והצבעוני שבו ה- Ro's Aragan וסבון גוף בניחוח לבנדר מעולה.



מוצרים נוספים שהוזמנו היו מוצר מדליק נורא לילדים שלי שנקרא Fun - Pink [אני הזמנתי בורוד אבל יש בצבעים נוספים שלכל צבע ניחוח שונה] . מדובר בסבון רך מאוד שאפשר לעצב כמו פלסטלינה וזה מוצר פשוט כיפי לילדים. אצלי התאהבו בו ברגע ואני בטוחה שאזמין עוד כאלו בעתיד.



2 מוצרי אמבטיה מצויינים מסוג פצצות אמבטיה שהזמנתי היו Yuzu and Cocoa Bubbleroon שזו בעצם פצצת אמבטיה בצורה מקרון צרפתי שאפשר לחצות לשניים [הוא מאוד גדול]. אני מאוד אוהבת ריחות של יוזו [סוג של לימון יפני עם ניחוח מאוד הדרי] ולכן לא היה לי ספק שזו תהיה הצלחה.

מוצר חמוד נוסף שהזמנתי היה Snow Melt עם ריח מדהים שלצערי היה מוגבל רק לקריסמס וכבר לא קיים באתר.
אז נכון שבתמונה הם לא נראים מאוד מגרים אבל בשביל זה לאש עשו לכם סרטוני תדמית :) . הריח מדהים. זה מה שחשוב לי ומשאיר עור נעים באמבטיה.




אחרונה חביבה היתה מסכה שהתלבטתי רבות לגביה אבל בסוף החלטתי לקנות אותה בגלל שהיא....ורודה. כן. מעולם לא היתה לי מסכה ורודה. אין מסכת שיקולים אחרת שמסתתרת מאחוריה ההחלטה לרכוש אותה. Rosy Cheeks היא מסכת חימר ורודה שמתייבשת על הפנים בצורה ממש טובה ולא מייבשת , מנקה ומרגיעה את העור . אהבתי אותה מאוד מאוד ושמחתי שלקחתי כמות קטנה כי אני אוהבת בד"כ לגוון במוצרים שלי ואני זוממת על מסכת האצות לפעם הבאה.




לסיכום , למרות ההתחלה המקרטעת שלא באשמת אף אחד [אולי דואר ישראל....?] , דווקא קיבלתי חווית קניה מאוד נעימה , שירות לקוחות מעולה ואחלה מוצרים שאני מאוד מרוצה מהם.

אקנה שוב ? מניחה שכן למרות שהעלות משלוח די מעצבנת ולא מצדיקה.

Thumbs up!



5 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  2. הפוסט הזה כבר יעלי לי כסף ביגללך!
    היתגעגעתי!

    השבמחק
    תשובות
    1. חחחח. תודה מותק ! חוזרת בקצב שלי

      מחק
  3. היי, לפני שאת מזמינה מהם שוב, אולי תרצי לדעת שהם מחרימים את ישראל ותורמים כסף לפלסטינים. חפשי lush freedom for palestine בגוגל..

    השבמחק
  4. היי איך את הזמנת את המסיכה הזו? אני גם ניסיתי והם אמרו שאי אפשר להזמין אותם מחוץ לאנגליה.

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן